środa, 14 czerwca 2023

Święty Michał Archanioł - Patronem Czasów Ostatecznych - część druga

  "Trzeba szerzyć kult Świętego Michała Archanioła - bo żyjemy w czasach ostatecznych"                                           Ks. Walerian Moroz CSMA

   Pisałam poprzednio, że Pan Jezus w sposób szczególny powołał mnie na drogę walki z szatanem. Prosił mnie o modlitwy za kapłanów i Kościół katolicki, który jest bardzo zagrożony. Wymieniał mi wszelkie zagrożenia poprzez wewnętrzne oświecenia. Modernizm, sekularyzm, masoneria, relatywizm, globalizm - to tylko niektóre z nich. Nie mając wykształcenia - nie wiedziałam co słowa te oznaczają, polityką wówczas się też nie interesowałam, więc wyjaśnienia tych słów  w encyklopedii szukałam. Przypomnę, że nawrócenie do Boga  przeżyłam w 1988 roku i to wtedy Pan Jezus w duszy mojej mówił mi o tych wszystkich zagrożeniach i o tym, że Kościół trzeba ratować bo "Świat po równi pochyłej zmierza ku przepaści". Objaśniał mi całą PRAWDĘ o egzystencji i działaniu szatana w świecie, w Kościele i w życiu każdego grzesznika. Gdyby, kapłan, któremu o tym mówiłam  mnie słuchał, uwierzył i podjął odpowiednie działania, być może byśmy dzisiaj byli w innym miejscu niż obecnie jesteśmy. Soborowy teolog Karl Rahner wypowiedział słowa: "Prywatne objawienia nie są dla Kościoła luksusem, ale imperatywem, nakazem pokazującym, jak Kościół ma postępować w konkretnej sytuacji historycznej". - Zaś Ksiądz Piotr Glas wręcz stwierdza, że "Kościół nie reaguje na znaki czasu" i słowa te odpowiadają Prawdzie.

   

Świętej pamięci Ojciec Walerian Moroz CSMA widział głęboki sens podjęcia przeze mnie misji apostolskiej, by świadczyć swoim życiem o istnieniu szatana i potrzebie podejmowania z nim walki. Gdy w kilku Kościołach a także w Domu Parafialnym przy jednym z Kościołów, w których przez otrzymaną rekomendację przez O. Moroza dane mi było mówić o szatanie na przykładzie mojego życia - dziękowano mi za to o czym mówiłam. Kapłani, którzy również mnie słuchali stwierdzali, że wiele pożytecznych rzeczy ode mnie się dowiedzieli. Któryś z nich a był to starszy wiekiem kapłan wyznał publicznie, że nigdy nie wygłosił homilii na temat szatana w całym swoim życiu kapłańskim.

   "Trzeba mówić o Bogu, a nie o szatanie"! - Twierdzi większość kapłanów a niektórzy z nich wręcz neguje obecność we współczesnym świecie istnienie i działanie szatana jak gdyby istniał on tylko za czasów Jezusa. Nie znając strategii wroga - w konfrontacji z nim przegrywamy!!! - Jak mógłby wygrać dowódca wojska jakąkolwiek bitwę gdyby nie starał się poznać strategii i działania wroga?!  Czyż więc  co niektórzy kapłani negując istnienie i działanie szatana bezmyślnie nie stają się jego sprzymierzeńcami oddając w niewolę szatana nasze dusze?  

   TYLKO CZŁOWIEK W PEŁNI ŚWIADOMY POTRAFI PRZECIWSTAWIĆ SIĘ ZŁU /czytaj: szatanowi/, KTÓRE CZYHA ZA JEGO PLECAMI.

   Ziemia jest ostatecznym miejscem próby dla każdego z nas; opowiedzenia się za Bogiem i przyjmując odkupienie w Jezusie Chrystusie lub też  pójście na układ z szatanem stając się jego narzędziem do niszczenia tego wszystkiego co święte i Boże. Od tego wyboru zależy cała wieczność każdego z nas i tych, którzy po nas żyć będą.

Wielu uważa, że Ziemia jest miejscem "Władcy Świata" czyli szatana. Wyraźnie wskazuje na to książka Roberta Hucha Bensona, na którą wskazywał sam Ojciec Święty Franciszek w rozmowie z reporterami na pokładzie samolotu... Pogląd ten ;powielają sataniści i w związku z tym coraz szerzej rozwija się fascynacja i kult szatana. Wszystko to jest bardzo niebezpieczne i prowadzi do całkowitej degradacji człowieka i człowieczeństwa jako "Dziecka Bożego" co wręcz z kolei prowadzi do już nie ukrywanej, ale wręcz otwartej walki z Blogiem i Jezusem Chrystusem, jako Odkupicielem a wraz z NIM z JEGO Wyznawcami czyli z całym Chrześcijaństwem. Ideologię satanistyczną wykorzystują nie tylko poszczególni ludzie dla osobistych swoich celów np. chęci szkodzenia drugiemu człowiekowi, ale też  różne korporacje, firmy farmaceutyczne i ci wszyscy, którzy pragną uczynić się bogami powiększając swoje bogactwa i fortuny /często w sposób przestępczy/ w dążeniu do kariery i sławy, by mieć wpływ na losy poszczególnych Państw i każdego człowieka. Tak więc najwięksi bogacze tego  świata, którzy otumaniając kłamstwami całą ludzką populację wmawiają każdemu, że np, w związku z ociepleniem klimatu musi być wdrożony pakiet klimatyczny narzucając poszczególnym Narodom różnego rodzaju restrykcje i ograniczenia. Nie mówi się natomiast o tym, że na Antarktydzie czy na kołach podbiegunowych, gdzie panuje wieczna zima /przez co tereny te nie są zamieszkiwane przez człowieka/ dokonuje się prób nuklearnych na skutek których topnieją lodowce powodując ocieplenie i zmianę klimatu.

 Ostatnimi czasy głos podnoszą słudzy szatana mówiąc o przeludnieniu naszej planety i o potrzebie jej ratowania ponieważ nie będzie ona w stanie każdego wyżywić w związku z czym należy doprowadzić do depopulacji czytaj: /wymordowania / ileś milionów lub nawet miliardów ludzkich istnień żyjących obecnie na całym świecie /poprzez sztucznie wywoływane pandemie czy wojny/, by garstka bogaczy przejęła całkowitą kontrolę nad tymi, którzy pozostaną przy życiu doprowadzając do ich zniewolenia; a nieposłusznych zamykając w obozach /jak to było za czasów Hitlera/, zmuszając do jedzenia przetworzonej żywności /z robakami!/ szkodliwej dla człowieka. 

   SĄ TO WSZYSTKO METODY DZIAŁANIA SZATANA, KTÓRY CHCE ZNIEWOLIĆ I UNICESTWIĆ LUDZI POGRĄŻAJĄC WSZYSTKICH W OTCHŁANI PIEKŁA.

                     Święty Michale Archaniele stań jeszcze raz do walki z szatanem,
                     którego już raz pokonałeś w Niebie, aby pokonać go ponownie
                 tu na Ziemi, by zapanowało Królestwo Jezusa Chrystusa. Amen


- Proszę o pozostawianie komentarzy. 
                                              
                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz